Jag är så innerligt trött på alla er journalister och förståsigpåare som gång efter annan, i debattartiklar och ledare, väljer att onyanserat kritisera …
Ber om en hälsning till Christer Boström på Landvetterpolisen…
Då har representantskapet 2012 genomförts i Västerås. Väl hemma igen finns nu tid för reflektion och eftertanke. Och det behövs.